Főmenü
 
 

Ön használ direkt marketinget?

A direkt marketing az egyik leghatékonyabb reklámeszköz. Sok reklámszakember szerint ez a hirdetési szakma jövője, illetve jelenleg is leggyorsabban növekvő és fejlődő szegmense. Közvetlen kapcsolatot jelent minden egyes potenciális vevővel, mert okos perszonalizálással valóban személyre szabott, figyelemfelkeltő ajánlatot mutat be. Ez pedig sokkal nagyobb arányban generál vásárlást, mint a tömegmédiumok.

Új vevők szerzése mellett jól használható a direkt marketing a régiekkel való kapcsolattartásra, akik már jóval könnyebben aktiválhatók. Emellett jó eszköz a cég partnereivel, beszállítóival történő kommunikációra, legyen szó karácsonyi jókívánságokról vagy hivatalos információk továbbításáról.

 

A direkt marketing eszköztára

- E-mail: ingyenes és hasznos eszköz, de a lakosságnak csak egy kis része érhető így el, akik rendszeresen használnak Internetet. Ráadásul a kéretlen levelek miatt is bizalmatlanság övezi.

- Telefon: inkább piackutatásban hatékony, a legtöbben nem örülnek a kéretlen, időrabló telefonos ajánlatoknak, amivel ismeretlenek bombázzák őket.

- Sms: az egyik legújabb eszköz, de csak nagyon rövid, kizárólag szöveges üzenetek továbbítására alkalmas, így meglehetősen korlátozottak a lehetőségei.

- Postai direkt mail: a direkt marketinget a legtöbben ezekkel a kifejezésekkel azonosítják, nem véletlenül. Személyre szóló postai levelet még mindig szívesen kapnak az emberek, ráadásul ez egy kézzel fogható, de nem tolakodó reklámeszköz. Sokkal bővebb tartalom és több kreatív megoldás használható így, mint bármelyik másik módszerrel.

 

Mi a baj a postai direkt marketinggel?

A legtöbb cégvezető és reklámszakember örömmel vág bele egy direkt marketing-kampányba. Izgalmas feladat egy igazán figyelemfelkeltő, azonnali vásárlásra ösztönző szöveg megalkotása. Érdekes a design megalkotása, valamint a siker alapja, a tökéletes címlista összeállítása is.

Itt kezdődnek a gondok: nem könnyű a megcélzott fogyasztók adatbázisát összeilleszteni a levéllel. A körlevél készítése, a személyre szabott tartalom megalkotása gyorsan rémálommá válik minden próbálkozónak, aki nem elég rutinos ebben. A több száz, ezer vagy tízezer levél kinyomtatása sem egyszerű, a címzés és borítékolás pedig gyakorlatilag megoldhatatlan házon belül. A postai előkészítésre és a feladásra sincs a legtöbb cégnek szakképzett embere, aki megbízhatóan és költséghatékonyan küldené ki a leveleket.

 

Hogyan lesz hatékony az Ön kampánya?

A Budabox már 1990 óta foglalkozik direkt marketing kampányok megvalósításával.

Értékesítési, vevőket toborzó kampányok mellett sokszor bonyolítottunk le nyereménysorsolásokat, promóciókat.   A fogyasztói aktiválások mellett a kiskereskedelmi partnerekkel történő belső kommunikációt  is vállaljuk.

Amiben az Önök kommunikációját segíteni tudjuk:

> Tervezés - Már a tervezésnél bekapcsolódhatunk a munkába, például szakértelmünkkel még időben kivédhető a későbbi büntetés, a postai előírások vagy törvények megszegéséből eredő bármilyen szankció.

>Adatbáziskezelés - amennyiben az Ön rendelkezésére álló adatok nem egységesek, hiányosak, nem megfelelő formátumúak, használatra kész állapotúvá alakítjuk őket. Két évtizedes adatbázis marketing tapasztalatokkal és kiváló helyismerettel rendelkező adatrögzítőkkel garantáljuk a felhasznált adatbázisok sikerességét.

 >Perszonalizálás - segítünk a levél személyessé tételében. Tartalmilag és formailag is harmonikusan illesztjük a levél szövegébe a címzett adatait és az egyéb személyre szabott szövegrészeket.

>Előkészítés - végrehajtjuk a levelek nyomtatását, sokszorosítását és a borítékok címzését. Ez utóbbira a leggyakoribb megoldás az öntapadó etikett vagy az ablakos boríték használata. Az előkészítés része lehet még az összehordás, a hajtogatás, vágás, perforálás és egyéb irodai szolgáltatások.

>Borítékolás - a levelek beborítékolása, feladásra kész állapotba hozása a kampány megvalósításának legmunkaigényesebb része, amit gépi vagy kézi erővel hajtunk végre. A gépi feldolgozás feltétele anyag és méret függvénye, de optimális esetben gyorsabb és olcsóbb megoldás lehet. A tervezéskor általában erre a fázisra kell a legtöbb időt számítani.

>Postai előkészítés - A kimenő küldemények „felszerelése”, címkézése, ragszámozása, gépi vagy kézi feladójegyzékének elkészítése is a kívánság szerinti formában szolgáltatásunk része.

>Postázás - szakszerűen, gyorsan és költséghatékonyan adjuk postára a kész DM leveleket. A tömeges feladás szabályainak ismeretében a postai díjszabás optimalizálásával olykor jelentős megtakarítást érhetünk el, amennyiben elfogadják tanácsunkat.

>Kontrolling - Az esetleges visszaérkező levelek adatait címnyomozzuk és a célba juttatásukra megoldást keresünk. A kampány során felmerülő bármely más problémát Önnel egyeztetve kezeljük, igény esetén egyeztetünk a címzettekkel telefonon, vagy e-mailben.

>Értékelés - A kampány végén jelentést készítünk, levonjuk a tanulságokat és erről papíron és elektronikus módon is tájékoztatjuk Önt, igény esetén prezentációt is készítünk.

 

Miért jó Önnek ez a megoldás?

Kampánya szakszerűen, határidőre valósul meg a Budabox szervezésében. Számunkra az Ön sikere a fontos – mi biztosra megyünk, hosszú távú partnerkapcsolat kialakítására törekszünk.

Hiszünk benne, hogy szakértelmünkkel és tapasztalatunkkal valóban hatékonyan járulunk hozzá az Ön marketing tevékenységéhez, akkor Ön is látni fogja ennek egyértelmű eredményét és visszatérő megbízónk lesz.

>Személyre szóló árajánlat - Minden megkeresésre az aktuális körülmények és a konkrét megbízás összes körülményének, adatainak és méreteinek figyelembevételével személyre szóló árajánlatot készítünk.

>Első megbízás - Amennyiben először ad megbízást számunkra, szakmai tanácsadást nyújtunk Önnek. Kielemezzük a kampánytervét, és szakszerű javaslatokat teszünk a hatékonyság növelésére és a betervezett költségek csökkentésére.

>Törzskedvezmény – Folyamatos megbízás esetén kedvezményekkel várjuk, ami alacsonyabb árat, folyamatos és díjmentes postai szaktanácsadást eredményezhet. és kedvezőbb számlafizetési kondíciókat jelent. Amennyiben Ön Cégposta partnerünk is lenne, akkor további kedvezményeket és díjmentes szolgáltatásokat biztosítunk.

 

Levélben utazunk... utazzon velünk Ön is!

További információért, konkrét árajánlatért kérjük keressen meg minket az alábbi elérhetőségeinken:

info@budabox.hu

Sonkoly László, ügyigazgató:
06-30-941-8559

 


  info@budabox.hu- Copyright (c) 2011, Budabox Kft. Minden jog fenntartva.

Direkt marketing: Közvetlen értékesítés.

 

 

Perszonalizálás: Személyre szabás. Legegyszerűbb formája a személyre szóló címzés, de megoldható a teljesen egyedinek tűnő üzenet is (pl. hivatkozás a vevő korábbi vásárlásaira, lakhelyére, stb.)

 

Spam: Kéretlen reklámlevél, mely a világ e-mail forgalmának már több, mint 60%-át adja.

 

 

 

Kreatív megoldás: Jó példa erre a több érzékszervet is aktivizáló DM, például a csatolt illatminta vagy a hangot lejátszó boríték.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Az eddigi legnagyobb nyereménysorsolás, amiben részt vettünk, a Coca-cola egyik kupakbeküldős akciója volt, melyben 1,5 millió küldeményt kellett kezelnünk.

 

 

Gyakran kell például a hiányos irányítószámokat pótolnunk, helyesbítenünk.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Cégposta szolgáltatásunk az Ön vállalatának mindennapi postai ügyintézéssel kapcsolatos gondjaira ad megoldást.